| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
棒累...  |
分類: 未分類 |
今日12點左右起身....上msn玩....同靜玩.....就沖涼....^^沖完...發現自己冇$$==..o咀..就打電話比家姐....家姐叫我..去元朗云佢....我同靜講左...就出元朗..諗煮坐[白王車]>.<家姐叫我坐小巴...佢幫我比....點知...果司機5係..小巴站停....我冇$比...好7...好仆街....果左去云家姐...攞左$$....哈哈...就坐車云靜...到左等左一陣佢嚟左啦...我地就坐車去....云希姐佢地^^....到左..啦...因為勁肚餓 /....係車尼子買左...果之士蛋糕^^ok...難食 ....不過太餓啦...咩都冇食.......到左啦...嘩嘩嘩.........係龍珠牙...咁次..進化左^^勁牙 ...哈哈.....我同靜..落水玩先..哈哈...佢5咁落^^...笑死我...玩完上去沖身果時...成班仔..嚟左...我地勁7..靜靜5知...種係到沖...笑死我...我地走到好遠....走左一陣..見到食物 ...就反去..見到好多人冇著杉...0-0要洗眼... ..係咁落水玩..哦哦///xx5見左眼鏡0-0好5開心...咁....幫5到佢sorry....一陣上反去燒野食....係咁玩..石梓係咁跳舞...千千地 ...不過電話冇電...比5到你地睇...sor啦...下次先啦......一陣食完..落左水玩..oo..成班白痴咁..係到玩破...<.>.唉.....玩完一陣我同靜靜去x杉..一陣落勁大雨0-0...吓死人咁,....成班跑走..,<.>..,..雨細左小小..去左元朗..b仔食,.....我靜都冇買飛...係好on不過5想嫁!!...到左b仔好少人...>>..食完就反o企比人吊lor...勁仆街.....沖涼﹏沖沖下見到大大小強><大叫左一聲...死小強...吓我..食左你牙啦︵...玩左一陣msn..打日記..訓啦...好累牙...88
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 106 | »
|