| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
行街''""買袋...'"  |
分類: 未分類 |
今日好眼訓....比婆婆叫左起身><...成家人去左飲茶...[天水圍天燿美心大酒樓]...好多人...我媽一早打左電話比果經理訂位...去到就有位...5洗等!﹏!...食完之後....家姐去左fdo企玩.....我諗住落去云婆婆....落左去一陣..見到好多紅十字會.....過左一陣....見到!!wing...勁開心...>^<....同佢講左一陣野...就走左....行左一陣..見到軒軒....講左一陣走左...同爸爸去左北江...買電話電池...><...問左好多間都冇.....問到著後...有啦...好開心牙.....問完之後去左吉之島....行街.....><......勁好笑.....見到小樺同小丸...哈哈...今日成日見到fd....好開心....小丸果頭好鬼死Q得意....><....之後我同爸爸佢地走左.....去左元朗....!!......好好好開心....買左果袋袋.......好開心牙.........吊我老母比面色我睇......-=-.....等我爸爸睇完E生.....就反O企.......食面><一流牙.........打日記....沖涼...訓牙。。
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 106 | »
|