今日...起左身一陣..文茵打比我話反學﹏﹏...我地就係美味等...^^我地2果一齊去到.....5洗等..一齊反到學校....><冇放電話牙.....根住打鐘.....吊..ON99咁上左禮堂.....睇D野....仆牙.....有5係好睇左5比人放低果頭....5比人講野....吊我同=WING=玩到小息好HI...落左去..見到大頭佢地..玩啦..玩得好HI...一陣上反去...有果--美力王子--上台打鼓...帥哥 同佢合照之後..去左北江食野....同文茵.食食下想去大大...叫文茵同我去...去得好HIHI...野^^.去左睇----史力加之咁就三世---勁ON9...笑死我睇...睇睇下電話響>熱情的沙漠<小生唱...嗚嗚....睇完左﹏啦..行左一陣....去左我O企.....玩左一陣..我要出MK...就同文茵去左洪水橋坐車...等左陣....有車啦...上左車玩NDS....玩到大叫..D人比我吓星左...好7....係咁玩><D人都OK可憐......到左啦....正完野...反O企..車坐訓左><好彩冇事LOR..反到O企冇飯食><..餓死人咩.....5彩啦...睇電影....5打啦88
..﹏----地......咩事牙E家...5知你係米..講咁我.....好多人都覺得係LOR.....朋友5係咁做.........
你鍾意講就講啦........你果人...我知道.....係點.....你有幾多果面.....E家..叫你表現中國傳統...變面咩﹏出嚟講清楚...
|