| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 14 日 星期二  |
海洋公園。下雨天..  |
分類: 未分類 |
今日3點訓到6點起身沖涼..之後云杉...-3-云5到..子好穿白T...唉..出門口冇帶傘...好在帶左帽...去到元朗廣場...等佢地..靜/文茵/9傑到左...之後買左..野食,,等..小樺/小沅/鑾/......之後上車.....之後亮/約約/都左.....上車...係到玩...不過好冷..-0-..好在都有杉.....見到9傑老婆..哈哈..佢5彩佢老婆人地發火同地2果走左.....之後坐坐坐...轉車...上到車收$$....一陣到左啦....睇到都OK多人....入去啦...我地上山...玩先...我同家姐佢地一齊坐.....文茵.,靜.9傑.亮.佢地一齊坐亮佢係咁吓文茵...係咁大叫...笑死我地...到左...玩過山車...唉9傑同亮玩先...笑死我...之後到我同家姐同佢DFD....唉..本來..有小小雨...之後一開車..就落大雨...><...D雨打落面到...超痛牙..><..落5到車....配4一次成身濕左....HI過玩夏水......之後落大左.....去左廁所..等..細小小點知冇細...大左...上左去云文茵佢地.....之後去左睇水母勁得意呀.之後都一點快2點...去左Terrace cate到食野D野貴勁難食...食到一半冇食....9傑佢地買左野飲...笑死...食完出去...細雨左3-4點左右落左去.玩太空魔天輪..同文茵坐.><好可憐佢係咁叫..之後玩..Ragingriver..在玩..玩夏水...小人啦...等過陣D細老係咁踩D水...我果面比佢地踩到好多水..咁就吊佢地...有果牙伯...係到講雞腸...叫我地收聲....白痴....色講中文5講講英文><比人串到...唉.....到我地玩...係咁LOR水...射佢地..勁串嘴LOR...仆街...冇彩佢地...去左玩.泡泡..比人吓...成身泡泡牙...雪人咁....哈哈...lorD泡去玩9傑...佢地...^^...之後玩到OKOK..上左去玩Mine Train.冇咩人.我彩我同家姐坐...文茵同9傑坐.....唉....可憐的9傑...未開車文茵係咁叫..成車人係到笑....^^....我都笑死啦.....哈哈..好好玩牙......上左去玩海盜船玩左好多次....玩飛鷹...同文茵坐都係叫...玩跳樓機見到...小樺.小沅一齊玩....好好玩牙.....之後8點幾跑上去坐cabie car...好在有得坐姐.......坐到一半...停左...怕怕地...好黑...唉...到左啦....出左出口好多人等車..哈哈...小沅勁聰明話去坐的士...哈哈我地坐左3果的士....坐到金鐘...坐巴士...^^....-0-死人鄧傑...跑左上車...車上勁多人...本來等下一巴會有得坐....佢要拍卡...我地立左..1果幾鐘...-0-...車上有人放X...可憐...到左啦...我同小樺.小沅..去左食野...之後反O企...沖涼.訓啦
CM...牙........CM啦
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 106 | »
|