今日去左長洲- -
6點幾起身.......攰到嘔- -上到船聽左陣mp3,,之後就係度同人玩偷拍
到左長洲,,一開次就影相
之後無目的地咁行,,之後見到偉哥-.-<--sorry大佬,,係我地既錯
諗諗下,,有人話去沙灘,,,十幾條友行過去,,好有氣勢,,點知行錯路- -十幾條友一齊行錯.........
去左沙灘諗住踢波,,點知唔夠5分鐘就閃人= =無野玩.....
lunch去左食唔辣既辣面,,,好得意....一d味都無,,可能係特色黎= =
食完面去左沙灘玩,,玩左個幾鐘,,,食左好多沙.....我都請人食左好多
沙灘之後去左食糖水.........勁便- -3條友食左28$$$$$$$$
食完糖水去食特大fishball,,真係3cm至5cm..........同我作>>香港飲食文化<<果篇吹水文一樣= =
兩點幾,,番左去集合,,等左勁耐先上船,,上到船無訓教,,,周圍同人吹水
至後同人玩扮側田= = 幫canon買廣告= =<--------癲雞話似吳卓羲-.-
番到即刻沖涼.....then訓教,,,有d感冒= =
|