-_______________________________________-
wilddog123
暱稱: 野狗
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-19
2008-10-13
2008-09-30
2008-09-16
2008-09-06
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 349
今日人氣: 40
累積人氣: 7705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


2006-12-13 分類: 未分類

考左maths,,尋晚溫到1點30,,今日都唔識.........

唉.....讀理科衰maths....><

我以前年年都係靠maths攞分.....今年可能坐低無左56分...

d圖完全唔識睇......d分就係呢度扣曬......總之有圖果d就無曬分

份野120分........我可能得6十幾分

今次考試衰左英文,,中作同maths....

3科主科無左2科

我無野好講..................................

我諗今次考試之後都係補埋maths



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


2006-12-11 分類: 未分類

尋晚汁bedroom,,因為係我仲有成個禮拜困係呢間野入面溫習,,so尋晚汁左成晚......依+好有學習feel

就係因為汁左成晚野所以今日英文好大可能係肥左........有兩part唔記得做.....我諗無左20幾分

個個都話份試卷好易做.......我聽左呢句之後開始流汗- -我覺得今次係難左喎....出左好多深字

唔通呢次考試........睇黎我都係凶多吉少



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


2006-12-09 分類: 未分類

今日睇左占士邦msn既一句野------>理科生數學不能肥!全力應付考試..

我都好驚肥數學,,所以我呢幾日only溫左maths........物理係未溫過= =

我真係好希望科科都合格!!!!!!!!!!!!!!