今日原本諗住講路痴a同路痴既故仔,,,不過都係唔講.......個故仔有頭無尾- -都唔好玩既
我都唔清楚個ending係點,,,因為我無問,,同埋人地都無講......所以我都無咩好爆
原本我都諗左點打呢篇日誌,,,,不過都唔講故仔,,所以講住咁多先~~聽日再講
我一心諗住做講故佬,,,點知無野發表= =唉~~~
唔知點解呢排諗野諗複雜左好多.......好簡單既野都比我諗到好煩
今日比佳哥玩殘左...........呢排我已經成為4a班既不良份子- -唉~~
睇黎要扮下好學生= =所以我要玩自閉........
不過玩自閉既原因係仲有另一個.........
就係因為我諗野諗得太複雜,,所以我發現左好多野........好似睇穿人諗d咩咁....哈哈!!!!!!!!!!!!
今日無咩特別,,不過食糖又比人發現左- -
呢排異常之黑仔~~
未買冬季3......聽日又換季,,哈哈........換左3次lu