今日番校果時落雨,,不過係我到左學校之後- -
lunch好似又落少少- -無乜淋過........
之後放學留堂果時落勁大雨,,,因為要留堂,,無出過學校門口
放學去左練波,,,5點幾果時又無落雨,,不過見到好多阿sir同miss放工,,個個都要say good bye......
番到屋企打機果時見到出面有閃電- -所以我聽歌果時開到好大聲~~
聽日最好落大d,,,唔想上週會,,不過lunch之後就唔好落雨,,唔想係班房上pe,,,,因為會好悶= =
希望聽日d天氣唔好玩野!!
食左3日m記,,,2日3點先訓既後果= =喉嚨痛!!!
呢排好黑仔,,,自從mp3單野之後仲有一單食糖比人發現.........
唉........日日都要留堂半粒鐘><
今年d成績衰曬- -仲有幾個禮拜就考試
點算呀????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
輝哥生日快樂!!!!!!!!!!!
雖然你e+都好令仔,,,,不過都要祝你一年令仔過一年~~~
想要d咩,,同我講~~~
諗唔到既話,,不如請食lunch= ='