今日小息果時玩jao頭,,比jojo用勁多黎玩= =............搞到成日頭都係白色,,jao到成個撒亞人咁之後就去左洗頭....
洗出黎d水係白色架= =then上化學堂,,完全無訓教,,絕對係奇蹟,,不過我見到有12個人d眼係合埋囉-.-
上英文堂果時miss yu問我串字,,一隻字都未串過,,好彩有人提水- -''''我想知幾時派listening卷= =
終於到星期5,,,我等都係等呢日..不過聽日仲要番學.......8點幾- -我平時星期六12點先訓醒,,,,唉~
下次唔敢幫人汁筆
希望大家過一個happy既星期六,日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |