最後一日番學.....
今日勁比人玩....
勁比人影好多相......可以話無張令仔...無張正經...d相唔樣衰既都唔影.......一齊扮kai
交換禮物抽番自己果份.....之後再同人交換
放左學去大家食= =個老細好型
十分樣衰既相已流傳出去- -有d比人+工><''
唉~~~算~~~~~~
無訓幾曰之後成個人殘曬......
2日夾埋都唔知有冇訓夠8個鐘- -
今日飲左一支~力保健~<------見佢講到咁勁話飲完之後精神dddd...好似係呢個名.........
一飲落去好似藥水咁....
之後番左屋企訓教.....訓唔夠半個鐘已經有幾條友打電話黎搵我出街....一個係叫我打機= =
2點幾落左去踢波.....踢踢下抽筋- - 第一次抽得咁勁.....番到屋企去邊都用一隻腳行....
今晚要訓夠12個鐘......好似有d難 - -
聽日燦哥生日.........因為考試唔可以同你慶祝- -sorry大佬
祝你生日快樂~~~~
考完試之後先同你去慶祝.........不如我又搵十幾條友同你慶祝~~
生日快樂~~~~!!!!!!!!!!