尋日中文堂.....
細龜話我有好大個黑眼圈....我想知有幾大.....所以問人借鏡黎睇睇
睇完放左係抬面......比miss見到.....之後比miss串
最經典果句唔記得左.....
今日物理...無乜野....無訓教....奇蹟
化學....阿sir仲未番.....代課果個仲好過佢....gd
英文.....都係果d啦....背書串字....唉...
lunch..學校食面~睇班際......
中文....聽日默書......背默
之後a-maths......楊sir出左去開會......比左好多功課.....2堂先做左4題- -
|