野狗名係點黎= =
話說係中一果時我扮野呻左siu ho唔知d咩野.....之後比佢改左個名叫扮野仔
之後講講下升級做左扮野王......之後又唔知咩事做左扮野狗
講講下無左個扮字....就係叫>>野狗<<le
原來都有段故- -真係唔知
呢排無咩打機....無咩開電腦
覺得今個學期再經常打機有d好似對唔住自己
今次唔扮乖仔..要做一次乖仔....
今日上左化學室玩野....之後果堂....我果行d人一齊訓教
英文堂扮小丑,,,,好玩......睇黎下學期都係多d舉手出去扮小丑攞分= =
搵backham d資料- -聽日可能出去講
算le....為左英文高分......我可以上刀山落油鍋,,,為既都係希望下年d平時分高d