好耐冇黎 了...似乎遺忘咗呢噠地方,唉 ~!最近真喺過的好差好差,覺得自己又再一次頹廢咗了 ~!成日喺屋企,唯一可以做嘎就喺玩玩電腦,睇睇書,聽聽音樂。一日落黎,就哏日復一日。。妳話囖,我喺咪頹廢咗啦??想揾D錢黎用,但我乜都唔多曉,邊嗰會請我做嘢吖?? 發覺自己又冇曬信心了,應該嘎,本來我嘎人生就哏失敗啦 ~!宜家我嘎狀況就喺冇釹,冇錢,冇身家,屬於典型嘎三冇男人.....
正所謂人生無常,唔知我哏嘎情況要到幾時至會有好轉咧??期待嗰鈤到臨....十分期待........好了 !今日就寫到呢度了,下次再寫....
|