今日係第一次黎哩度寫嘢,因爲我知道係哩度無人會知道我係邊個,so。。。我黎咗了。
第一次寫嘢都唔知道寫乜嘢好?! 最近都好煩惱阿!又要學習、又要學習、 成日都係學習、就算係得閑都無乜嘢活動可以搞,so。。。學習~!
本以爲上咗大學可以輕鬆好多~!點知道!? 哎,可能係我自己要求太高了呱,本來俾自己嘎要求係拎獎學金,可惜我嘎平均分先82分,拎唔到特等伽獎學金,睇睇下學期有冇機會拉~!
大學鎮係個好難講得清楚伽地方,好多人都問我點解唔搵個女朋友,我自己都無語了,晤曉點答,因爲我都唔知道點解自己會冇女友,呵呵,雖然我真係唔夠靚仔,不過都唔會難睇到邊呱?!
點解列?
講咗哏多,我都唔知道自己講咗D乜嘢~!?興許你地都睇唔明我講乜嘢咯~!?
希望有個知己出現拉·!今日就寫到哩度啦!係了,我嘎白話唔係好標準,希望大家見諒哦!呵呵。。 |