今日係4月16號....係我生日既大日子...我希望今日過得好開心''
我開頭以為冇人會12點sd sms黎同我講生日快樂架...點知...
有成20幾個sms sd黎...個個都同我講生日快樂...我真係好開心''
好多謝你地牙...係你地令我咁開心^^''
一陣我就要出去玩lu...唔知今日玩得開唔開心呢^^?!
牙哥...我唔會唔記得你架...你都係牙..如果你走左...記得番黎探我-3-''
洗米...冇所謂...你拎唔到第1..下次早d囉...我仲有大把生日架嘛^^
牙妍...估唔到你記得我生日啵...仲記得sd sms黎..多謝你牙''
mi...多謝晒sd sms黎...下年唔好同我講話你差d唔記得牙下...
牙yo...唔黎得唔緊要啦...下次再黎囉'''我好多生日^^唔會咁早死- -''
mo and 忻...多謝你地打電話黎同我講生日快樂牙...就算你地黎唔到..我都唔會怪你地架^^
文的...多謝啵....開頭又話冇野講...跟住最尾又好大聲咁講生日快樂...點都好啦..多謝你..
皓...多謝你個sms...都好多謝你黎我個生日party^^
心瑜妹...多謝你個sms...拎唔到第1唔緊要...下次早d^^'
妹妹,...你仲記得你有個家姐架可^^''多謝你個sms''
好似差唔多講晒- -'''唔知有冇講小左...有既同我講..我+番比你''
最後我希望馬騮所有既朋友仔以後要開開心心咁陪馬騮過....
我希望我既朋友仔讀書1步1步咁進步^^''
最後同suki講多句..你都要生日快樂啵^^'''因為你係同我同年同月同日出生既好朋友^^''
|