為甚麼分手總要在雨天丫. 終於都結束左,T^T 小黑多謝你.咁夜都出黎陪我. 人生有你一個咁好既FD,死而無憾! ~.~ 今日番學,好悶.悶到死. 見到佢,都唔知講乜............ 唔想打啦..
.
...[■*這刻,,即使分開了心內仍然愛著你`` *",..
今朝早行下行下見到老婆佢, 跟住一齊番. ^0^ 可能我自己諗得太多掛... ~.~ 上堂果D就廢鬼事講啦. 總之今年既MISS OR SIR都係咁LIKE屈機. 放左學去打波. 尻打果隻 ~.~ 番到黎勁累.. ~.~ 跟住同老婆傾MSN ... 咁就又一DAY啦. (肥SAM漏左條皮帶係果度,叫我幫我拿番.不過我果陣係屋企.) SOR 其實今日本應係一個好開心既日子黎,but.........