今日去左MK呀,buy左二條褲仔 ,一條藍,一條紫,好靚嫁
之後,buy完,就等小塘,佢到左,我地就去KFC食野,食完野。
我地去左女人街行左陣,
行行下行左波鞋街,
陪小塘buy袋,最後buy唔到
今天好支力呀
今日訓到12:3x分,同老豆食完lunch,
之後返在home一陣,佢地打俾我,
佢問我當唔當佢女友,我毫不猶疑地答她.
佢明天去雲南,我好唔寫得佢,佢去14日
這14日,
我十分可憐