今天唔係幾開心囉,放學去左海皇粥店食野,食完[(咕喱)回家],我地去左寶琳 打波
打左一陣,走去搵條女,佢送佢d fd走, 我地就手拖手去搵1b17and13
佢地玩完野就走左,我就送佢回家
我回家一陣,女友打俾我,叫我去新都城
我去到新都城 ,佢放我飛機
我當時勁嬲 之後我叫咕喱打電話俾佢 佢打電話俾我,我咪cut佢電話 最後我都係原諒左佢
之後我叫咕喱打電話俾佢
佢打電話俾我,我咪cut佢電話
最後我都係原諒左佢
幾日冇打日記,今日得閒打下.拍拖第二日.
在我d fd當中我是第3個有拖拍
我唔明(咕喱)點解有人love佢
但佢話唔知點好