| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 1 日 星期三  |
| 無題? |
分類: 未分類 |
9月1日...
標誌住暑假已經結束!!
還有不足廿天的時間就到我的大學生活!!
這個暑假還過得不錯!!
又游水,又去Camp,又去香港學野,又唱下K,又返工,又....總知就多啦!!!
唔知下年會唔會又咁多野玩呢?
____這PART完了!____
我打的東西,請別對號入座!!
要認ge我都無法子!!!因為...不是在說任何的每1個人...
朋友,當他令到生氣!你會很生氣他,但也不會嬲得好耐!!因為有友誼的存在!
當他做了錯事,雖然也不是立刻原諒他,但也不會遲遲原諒他,因為有友誼的存在!
當朋友和你一齊玩同一樣野,大家付出當然不會成立!!
但係,你有付出左幾多,同別人付出左幾多!!
當然旁觀者清,當局者迷,
有d人真係好搞笑家!!我真係有做過家!!但係唔知幾時炸(P.S:我話我呀!)...
我都講講童軍啦!!!
職級真係咁重要?職級同能力往往我都唔覺得係成立!!
好似我咁..我完全不能架予我現在呢個職級!!因為我無咁GE能力!!只係我覺得,我只係當佢擺來襯!
但都唔代表..所有1切1切!...
責任呢樣野真係...有時真係要自問1下!你有無對你自己所有野負過責任!!
責任呢樣野,真係好想希望每1個人都可以清楚明白...責任呢2個字!
完全..唔知自己UP乜春添!=V =
___這PART也完了___
我,很不喜歡朋友的離別的感覺...
感覺很難受T^T!!
特別是童軍同學校,
有時雖然並不是經常玩的,也有時是常常跟住玩的,
突然好似生活眼中,沒有了這個人存在!!
說真的!我真的不喜歡這樣的感覺!!!
我並沒有留下人的能力,如果給1個願望我,很想所有我認識的朋友不要離開我生活中=[..
___這PART也完了___
前幾天,終於,係終於!!影人...十分難的事= ='
唔知佢地係後制呀!!定係機靚!!定係本身技術真係咁高超!!
只能說我...對攝影簡直係0基礎...
尋日擺左係FACEBOOK!有成60幾個讚!!可能係對情侶人緣好我先有咁多讚!!謝謝你們!!>.<
去相!!

此相輯為-當紙巾遇上小吉時...
|
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
| 2010-08-25 |
分類: 未分類 |
1陣就要去中山玩Lu!!!
暑假最後的旅行!!
希望可以玩得開心~玩得放~嘻嘻!!!@_@'...
_______________________
為在菲律賓-馬尼拉死去的人默禱!!!=[...
事情弄成這樣子,也評論什麼也沒有用,
這件事都已成過去,只是唯一氣憤的事,
當地的總統好似當其他國家唔係人咁!!或者佢根本當自己唔係人啦!!呢樣我唔清楚!!!
有人死左佢都仲識笑!!佢無撚野呀fa!!!=..='...
有什麼的總統!就出什麼的國民!!
係事發地點,影相留念好好咩??洗唔洗發多個景點比你地??
真係1肚火!!
或許有些話留在心中會對人對自己好過1點吧!!!....
雖然覺有1點兒的後悔,也只能說這是自己決定的!!!=].... |
2010 年 8 月 17 日 星期二  |
| 旅部Camp+先鋒工程訓練班 |
分類: 未分類 |
旅部Camp...
這次當這個營長,很失敗!!
感覺上,我沒有做過做東西..
只在做1個閒人,可能我從不適合當1些這麼決策的人了!!!
起個天幕都起唔到!!!仲要大家姐幫!!更加失敗!!失敗!!
還在第2晚已經在家睡了!!!
本來想著第3天才走,可惜我真的捱不住了!!!...
然後到了先鋒工程訓練班...
這次訓練班,
見識到乜野叫做垃圾!!!乜野叫做水平低!!!乜野叫做大鄉里!!!
只有2個香港童軍,就可以好快手就紮左個大3巴牌坊出來!!!
可想而知澳門童軍d紮作有幾咁流!!
我地個組,日日都係度紮大Project!
咩什麼空中飛人架,咩什麼輕重機,咩什麼雙架運人橋,咩什麼三腳瞭望台!!!=..='
其實,今次紮三腳瞭望台我都覺得紮得好失敗!!
又要度三角都係等邊,高度又要相同!!
我做模型個陣真係完全無留意呢D野...
如果香港有大型個D紮作日,真係好想去佢個度吸經!!
莫講話資源短缺,莫講話地方太少!!其實講真睇下你肯唔肯GE JA!!...
還有3個月後就考這個先鋒工程1級試!!我都唔知我會唔會合格LU!十分沒有信心=[

空中飛人架

自製營釘中
雙架運輸橋
小隊起重機
三腳瞭望台
歷奇紮作..
大三巴牌坊
呢張証書無用家!!考多個試先有張真係有用ge証書的!!!

真係好處咁去露營!!一日4季!! |
2010 年 8 月 9 日 星期一  |
如果..  |
分類: 未分類 |
如果我能聰明一些,我就可以做1個智者!!
如果我講野了得一些,我就可以成功追到1個女朋友!!
如果我領導才勁一些,我就可以做1個成功的營長!!
如果我搵工搵份高人工,多假放,我就可以做1個高薪不忙碌的人!!
如果我體能好一些,體重重一些,我就可以覺得考普通警察也是不1個難度!!
如果我解決辦法的方法多一些,我就可以幫人減輕1些人的煩惱!!
如果我不懶惰,我就可以做好曬我手頭上所有東西,給我1段休息的時間!!
如果我口才了得一些,我就可以叫1班人入來玩童軍!!
可惜這1切1切都是如果!!!
換著其他人可能會做到,但是我1樣都不能做得到=[
越來越發覺!!!好想放棄我身上所有野!!
好想,好想,真的好想好想!!! |
2010 年 8 月 3 日 星期二  |
| 民署Camp+小隊長Camp |
分類: 未分類 |
我喜愛這種感覺,喜歡攰的感覺 ...
每次去完Camp,
雖然好攰,但係總會學到唔少ge野,同埋見識d野都唔同...
好似民署Camp,
我正係做攝影,雖然有一半相都唔係我影,我係入面偷懶!!=w =''
亦都雖然成炸人都好似分到3批人咁,
多人就會有小圈子,講真呢個真係正常ge!!
遺憾ge係未add佢地!!!遲下啦!!-v -'
重點就唔講呢個Camp啦!

幾時都說,相片能回憶一切....
接著下來就是這個小隊長Camp...
這個都是我在童軍生涯遺憾的1件事,沒有參加小隊長訓練班!!=[...
去左2年小隊長Camp做班務員...
上年就係落住雨,今年我來佢就落,跟住就會出好猛太陽...
完全唔明點解,我次次去Camp都會係落雨!!仲要係露營!!!天呀!!玩尻我都唔洗咁呀fa!=口 =''
3日呀!!24個童軍係利馬竇別墅3日!!!
係黑沙都叫話可以買下野飲,買下d燒雞翼!!
難涯的3日,見住佢地由乜都唔識小隊,變到1班好團結ge小隊
如果我地旅部有咁樣ge效果就好啦!!!@@v...

最後...

臨走之前有個美麗的彩虹!!完美的句號!!^^....
|
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| 2010-07-28 |
分類: 未分類 |
明天開始...
去2個Camp,
民署的Camp,(2日1夜),完了這個,
就小隊長訓練班的Camp,(3日2夜)
...5天!!=V =
雖然唔知食飯搞唔搞得成,
很可惜的事!!為了挑戰我的身體耐性,又唱K,又搬報紙!!!
會唔會好似前幾日睇報紙果個工作17小時突然猝死咁無啦啦死呢?=..='
|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
| 2010-07-25 |
分類: 未分類 |
又一次感到失敗的感覺!!!=[ |
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 身很累,心不累... |
分類: 未分類 |
從前覺得...
沒有東西做是最好的...
現在反而覺得,
將每1件事都放在每1天到裡,
還要在密密麻麻的1天,
令到我很快樂,
寧1天都是忙著這樣地過活著,
也好過呆呆對住電腦1整天..
7/8月...
暑假!!當然要玩樂!!
雖然,每天都在重覆一些動作...
搬報紙>訓教>游水>上網等等....
都是那一句...
能夠每1天都在燃燒自己的青春,這是最快樂的...^^ |
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
| 遺憾? |
分類: 未分類 |
高中完結..並不代表什麼都完結,
回憶在濠江15年,真係見識唔少,
不過我依然都係1個乖學生!!我有B+操行家!!-v -'
B+呢個操行,回想起正係得幼稚園,到一年級,
直到六年級佢先出現返係我面前'..
又好不幸,初二遇到1個班主任,可能我乞佢憎佢啦..
段段都降我操行,又成日打比我媽媽話點壞點壞,
呢個仆街班主任叫麥國權老師!!我真係會認真呢個死矮仔!!
其次就係高1班主任,陸柯老師,
睇我手機D野,搞到我一獲泡!!成個高中過得最辛苦就係呢年=..='...
搞到我個陣好似咩朋友都無曬,好無助!!-/\-'
呢兩個老師真係唔想多謝..反而想恨他們一輩子!!..
高3畢業典禮,有2件都成了我的遺憾..
1.沒有跟高3全班人影一幅大合照,
2.沒有跟小學同班的同學影一幅大合照,
還有這個機會合照多1次嗎? ...
另外1個遺憾就是...
我沒有在濠江讀好書,只換來1張又1張成績超爛的成績表,
細細個諗野又真係幼稚左d,以為60分求求其其升班就ok..
原來到左現在,係唔得家!!...
唔勤力,就沒有將來,唔努力,就沒有成功..
我很後悔,但係後悔也不能將這些遺憾的事改變...
日後的道路,我會怎麼樣,我會變成怎樣,
這條路,我都唔知佢1條直直的路,還是彎彎曲的路,
難行實一定的啦,我也不知有無恆心走上這餘下的人生...
我的大學階段,我應該怎樣面對,應該點面對社會..
可能我心入面已經有1個答案'....
亦都感謝,15年來在濠江陪伴我讀書的同學仔!!令我生活多姿多彩都是因為你們,真的不會忘記的!-v -'.. |
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 對不起? |
分類: 未分類 |
比起現在...
對不起的人同事有很多,
最對不起就是我媽媽,有我呢個咁不生性ge仔
媽媽辛苦半輩子都係為左我供書教學同生活,
成日都望到她的背影,唔想佢早死過我!!T^T...
其次就係家姐...
其實我應該覺得幸運,有個咁醒目GE家姐,
佢好似我一盞指路明燈咁...
如果我一出生,沒有這個家姐我諗我人生路途一定會好黑暗...
跟住就是我的朋友...
眼見個個朋友都入到好ge大學,而我,唉,很沒用!!
可能沒法追上你們的步伐!!
跟住就係我玩踏入第8年的童軍..
諗起想當初,我入做一個小小ge幼童軍,
真係有兩個團,個陣d幼童軍姐姐真係棒!可以將佢發到咁大!!!...
做呢個團隊長都已經有2年多..
感覺上我什麼都沒有做過!!都唔知升我來做乜鬼!我又無用!!=. ='...
其實我對住佢都有1個目標!!
只係想成個第4旅真係可以1家人咁開開心心咁玩!!可惜好似到左我手上,風光不再這樣子!!
1家人?2個團?幾時先可辦得到!!?
最後就係我GE學業...
6年來,自問真係沒有好好對待過...
到了這年來,好似食曬屎咁!= ='
好垃圾的我真係對不起了!! .... |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|