wilsoniao
暱稱: Wai威".
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2012-08-17
2012-07-16
2012-05-20
2012-04-30
2012-01-31
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 968
今日人氣: 1
累積人氣: 8775
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


2010-12-02 分類: 未分類

 講真一句...

其實我真係幾鐘意訓教家!!!



2010 年 11 月 30 日  星期二   晴天


2010-11-30 分類: 未分類

或者懶的性格沒得改變! 

今天拿住部相機去影下相仔,

好似乜野都唔識咁,唉!都估到有d出事!

乜都唔記得曬!

點算!?乜野都做唔掂咁E+!

好灰!點算!...='[



2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


2010-11-22 分類: 未分類

經常發覺,

1個人能力係咁多就係得咁多,

唔會因為時間磨練同埋經驗去累積,

所以,對不起!

我的能力真的只有這麼少

如此般的垃圾!或者連垃圾中的不如..=[....



2010 年 11 月 10 日  星期三   晴天


想.. 分類: 未分類

 我想...我自己勤力一點,那麼我就不用這麼懶散!留下這麼多的功課未做!=[...

 我想...我自己有能力多一點,那麼我做事上來可以得心應手!.=[

 我想...我唔好再咁懶訓,成日都遲到同唔知醒!=[

 我想...我學好影相,想留下生活點滴,想有人讚下我!T^T

 我想...我影一大輯每個人笑GE相,跟住製成1個大照片!=[

 我想...我自己唔好再浪費時間,因為自己一天只得廿四小時!人地在善用,我就在浪費!

 我想...我讀完這個社會工作學課程,因為我對它越來越有興趣!

 我想...我很懂善用時間,返工,返學,返童軍,練龍舟,出去影相,好想取1個平衡點比我做曬呢咁多樣野!=[

我最想...我可以放膽一點,我可以聰明一點,我的生活可以再簡單一點!!!好嗎??



2010 年 10 月 18 日  星期一   晴天


2010-10-18 分類: 未分類

其實..

做人想簡單一點!!

都是這麼難=[...



2010 年 10 月 10 日  星期日   晴天


懶惰... 分類: 未分類

我的懶惰又開始了..

English,Humanity,Computer..

樣樣都有功課做= 0='..

真係唔明點解..會有功課!會有Project!= ='..

又話USJ好得閒!!陰人GE!!= 0='

不過我想要的習慣還未習慣,就是我的英文!!SO POOR!SO BAD=[..

點算好,SAD!=[!!

數落,有多少天沒有打日記呢?忘了添!*v*..

說說先吧..

10.10.01

感謝你小彤,給我1個機會影相!!=]

加了柔光的效果,總覺得這張是最正點=v ='..

個色調真係有點兒怪雞!!可能我部機問題又或者我真係技術差啦!!= ='..

想練多幾次女仔人像,唔知有無呢..shy

10.10.03..

童軍大匯操..

感覺上,好像沒有東西做過咁,做了1個沒有用的委員,辛苦你們了後勤部的所有人!!

頂!!社會同會內都係分2年拿!根本就趕唔切拿曬2個ge!真係頂佢個肺!!=..='..

同埋!!...

真係咁希望離開之前,請細心想想你們的回憶吧..

10.10.09..

USJ攝影迎新..

 SO MANY的少人!!=..='...

不過睇來有好多高手比我學下野!!正!!唔知幾時我都會變高手呢...-V -''

影相時間影的...

它,我總覺得它是有靈魂的..

If You Give up,You Will Be........... 



2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


2010-09-29 分類: 未分類

現在...

我不懂英文..

現在..

我煩惱決不決定走堂去香港百周年Camp

現在...

好像同我一齊做preject都係女仔= ='

d女仔都係英文好叻..

感到非常慚愧,

感到非常...

我也不知怎樣辦=[....

唉....好灰!!點算...



2010 年 9 月 20 日  星期一   晴天


平衡?羨慕? 鬱悶 分類: 未分類

唉..

人永遠都有煩惱!..

返工?返學?返學會?返童軍?

真係難取捨,越來越找不到1個平衡點,

教我應該點做=[..!!

真係越來越發覺,我永遠做事都係好多阻礙家bo!

好想轉運lor!!= =v...

第1日返學...

後悔當初點解唔學好英文!!

可能有得賴啦!!賴濠江?...

講真!!濠江教學方針又真係有點兒那個...

希望我英文會好返dd啦!!唉=[...

前途1片黑暗,前景1片黑暗!!sad!=[



2010 年 9 月 13 日  星期一   晴天


2010-09-13 分類: 未分類

能否讓我懶惰1個禮拜...好嗎!?=[



2010 年 9 月 7 日  星期二   晴天


2010-09-07 分類: 未分類

懶惰了=[