我想...我自己勤力一點,那麼我就不用這麼懶散!留下這麼多的功課未做!=[...
我想...我自己有能力多一點,那麼我做事上來可以得心應手!.=[
我想...我唔好再咁懶訓,成日都遲到同唔知醒!=[
我想...我學好影相,想留下生活點滴,想有人讚下我!T^T
我想...我影一大輯每個人笑GE相,跟住製成1個大照片!=[
我想...我自己唔好再浪費時間,因為自己一天只得廿四小時!人地在善用,我就在浪費!
我想...我讀完這個社會工作學課程,因為我對它越來越有興趣!
我想...我很懂善用時間,返工,返學,返童軍,練龍舟,出去影相,好想取1個平衡點比我做曬呢咁多樣野!=[
我最想...我可以放膽一點,我可以聰明一點,我的生活可以再簡單一點!!!好嗎?? |