| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 8 月 17 日 星期三  |
2011 年 8 月 15 日 星期一  |
| ... |
分類: 未分類 |
這幾天,
都在童軍運動,
第一就係旅部Camp;
第二就係先鋒工程,
旅部Camp最難忘都係7級豬...有人都會做到豬王咁都有!我笑了!!
都有2樣遺憾事Ge...
第一就係唔可以去足全程,
第二就係..不說了!心裡明就行..
之後再過香港考先鋒工程,
去到好似中伏咁= ='
講到我地一定Pass咁,原來都係= ='...
跟住考屎個陣曬太陽咁考屎,
背脊完全曬傷了!wOw
就是這樣鳥...

現在想的是只有....
 |
2011 年 8 月 10 日 星期三  |
| 2011-08-10 |
分類: 未分類 |
該如何是好?.. |
2011 年 8 月 2 日 星期二  |
| 2011-08-02 |
分類: 未分類 |
明明已經接近了,
上天給了一個機我,卻又要拿走,
我害怕,
但我不會放棄,
我應該如何是好?... |
2011 年 6 月 27 日 星期一  |
| 2011-06-27 |
分類: 未分類 |
雖然沒有機會去美國,
只感說能力沒有別人強,
不過,
他們放棄青訓的同時,我也不想放棄自己,
還是要追趕他們!
殺也! |
2011 年 6 月 16 日 星期四  |
| 挑戰自己?還是挑戰別人? |
分類: 未分類 |
我都知道,
世界競爭大,
估唔到比我想像中仲大,
左手19個人,
正係要12個人,
我起馬要羸8個人先可以穩穩定定去我GE美國!T^T
難度有5粒星星!!
唉,如何是好?
明知這不是壓力,這是一種挑戰,
永遠都過著一些同人爭野的世界!想我點?: (
|
2011 年 6 月 13 日 星期一  |
| 2011-06-13 |
分類: 未分類 |
生活少了1個...
原來我並不喜歡這樣子...
想說一句話,
但是
我知道
只會換來1個字... |
2011 年 6 月 10 日 星期五  |
| 2011-06-10 |
分類: 未分類 |
終於明白,
世界永遠都要競爭,
沒有實力就沒有機會!
='[ |
2011 年 6 月 6 日 星期一  |
| 2011-06-06 |
分類: 未分類 |
龍舟,
本身係一樣競技活動,
點解要搞成咁?
係咪我地斗到你死我活,你地先安樂?
比賽個日,
比你地玩到氹氹轉,
都算!
E+仲要搞到咁!想點先!..
友誼第1,比賽第2?
完全無囉!
理性去分析,
人地入去你個隊龍舟隊,你又唔要人,
人地另謀高就你就係度告!告!告!
如果你係細佬仔,你就返屋企讀書啦!
打係FACEBOOK,
又話請外援,又話乜,又話7野,
又話屈我地用政府資源,又話用龍總D野,
我地學校,正係識得拿彩!
乜7都唔會幫我地龍舟隊GE!
個次山東比賽!比賽就學校搵,請假就要我地學生請!
我地D漿都係自己出錢買家炸!
技不如人就係技不如人,
做乜要搞風搞雨?
好好咁比一場賽都唔得?
ANYWAY,
我會以聖若瑟大學龍舟隊為榮!!
 |
2011 年 5 月 31 日 星期二  |
2011-05-31  |
分類: 未分類 |
今天是今個月的最後一天,
今個月,發生的事實在太多,
失去親人的感覺,
失去朋友的感覺,
失去將來的感覺,
失去更多,更多..
身理上,心理上,達到好攰的狀況,
朋友叫我別頹,別灰,
一下子,
要我接受咁多失去的東西,
就像陳奕迅的苦瓜一樣,
人像苦瓜,
你問我有無去面對所有事情,
或許我一直逃避所有事情了吧!
道理永遠不會走,
雖然是簡單,但是...也不知怎樣說下去了!
幸好這段空檔時間離開澳門一會兒,
給我放鬆,給我冷靜
要我用什麼心情面對餘下的事情,
只能說,我想用忙碌來麻醉自己!:(
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|