wilsoniao
暱稱: Wai威".
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
2012-07-16
2012-05-20
2012-04-30
2012-01-31
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 968
今日人氣: 2
累積人氣: 8773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 8 月 17 日  星期三   晴天


2011-08-17 分類: 未分類

 我想

 

我想 

我想 

我想 

我想 

我想 

我想



2011 年 8 月 15 日  星期一   晴天


... 分類: 未分類

這幾天,

 

都在童軍運動,

 

第一就係旅部Camp;

 

第二就係先鋒工程,

 

旅部Camp最難忘都係7級豬...有人都會做到豬王咁都有!我笑了!!

 

都有2樣遺憾事Ge...

 

第一就係唔可以去足全程,

第二就係..不說了!心裡明就行..

 

之後再過香港考先鋒工程,

 

去到好似中伏咁= ='

 

講到我地一定Pass咁,原來都係= ='...

 

跟住考屎個陣曬太陽咁考屎,

 

背脊完全曬傷了!wOw

 

就是這樣鳥...

 

現在想的是只有....



2011 年 8 月 10 日  星期三   晴天


2011-08-10 分類: 未分類

 該如何是好?..



2011 年 8 月 2 日  星期二   晴天


2011-08-02 分類: 未分類

 明明已經接近了,

 

上天給了一個機我,卻又要拿走,

 

我害怕,

 

但我不會放棄,

 

我應該如何是好?...



2011 年 6 月 27 日  星期一   晴天


2011-06-27 分類: 未分類

 雖然沒有機會去美國,

只感說能力沒有別人強,

不過,

他們放棄青訓的同時,我也不想放棄自己,

還是要追趕他們!

殺也!



2011 年 6 月 16 日  星期四   晴天


挑戰自己?還是挑戰別人? 分類: 未分類

 我都知道,

世界競爭大,

估唔到比我想像中仲大,

左手19個人,

正係要12個人,

我起馬要羸8個人先可以穩穩定定去我GE美國!T^T

難度有5粒星星!!

唉,如何是好?

明知這不是壓力,這是一種挑戰,

永遠都過著一些同人爭野的世界!想我點?: (

 



2011 年 6 月 13 日  星期一   晴天


2011-06-13 分類: 未分類

 生活少了1個...

原來我並不喜歡這樣子...

想說一句話,

但是

我知道

只會換來1個字...



2011 年 6 月 10 日  星期五   晴天


2011-06-10 分類: 未分類

終於明白,

世界永遠都要競爭,

沒有實力就沒有機會!

='[ 



2011 年 6 月 6 日  星期一   晴天


2011-06-06 分類: 未分類

 龍舟,

本身係一樣競技活動,

點解要搞成咁?

係咪我地斗到你死我活,你地先安樂?

比賽個日,

比你地玩到氹氹轉,

都算!

E+仲要搞到咁!想點先!..

友誼第1,比賽第2?

完全無囉!

理性去分析,

人地入去你個隊龍舟隊,你又唔要人,

人地另謀高就你就係度告!告!告!

如果你係細佬仔,你就返屋企讀書啦!

打係FACEBOOK,

又話請外援,又話乜,又話7野,

又話屈我地用政府資源,又話用龍總D野,

我地學校,正係識得拿彩!

乜7都唔會幫我地龍舟隊GE!

個次山東比賽!比賽就學校搵,請假就要我地學生請!

我地D漿都係自己出錢買家炸!

技不如人就係技不如人,

做乜要搞風搞雨?

好好咁比一場賽都唔得?

ANYWAY,

我會以聖若瑟大學龍舟隊為榮!!



2011 年 5 月 31 日  星期二   晴天


2011-05-31 疲倦 分類: 未分類

 今天是今個月的最後一天,

今個月,發生的事實在太多,

失去親人的感覺,

失去朋友的感覺,

失去將來的感覺,

失去更多,更多..

身理上,心理上,達到好攰的狀況,

朋友叫我別頹,別灰,

一下子,

要我接受咁多失去的東西,

就像陳奕迅的苦瓜一樣,

人像苦瓜,

你問我有無去面對所有事情,

或許我一直逃避所有事情了吧!

道理永遠不會走,

雖然是簡單,但是...也不知怎樣說下去了!

幸好這段空檔時間離開澳門一會兒,

給我放鬆,給我冷靜

要我用什麼心情面對餘下的事情,

只能說,我想用忙碌來麻醉自己!:(