星期六下午..約左姐姐個家姐個女...唔知點應稱呼...去左玩..我覺得小朋友..跟女人一樣...用錢亦要用心。....哈..第一次見面開始時..佢真係有d 怕我....哈..不過第一次見..佢都算大膽個種人。
但不出一陣..佢又肯比我拖住...買左一個小小玩具..就開始玩到,又主動講野,..又主動拖,仲要比我抱。.....哈..可愛小朋友呢個稱呼無比錯妳既。
去左新世紀....玩個個所謂既鬼屋...我唔驚..但妹妹話好驚喎...之後我地就去左...冒險樂園,,,,再去新世紀上面個個公園仔去玩....嘩..佢玩得好開心...做小朋友真係好....之後玩到咁上下,..佢都要走啦,哈..又係去食野.....食完魚蛋食燒賣...食完又玩..玩完又食..之後抱住佢..佢係咁用頭撞我..哈哈....妹妹..下次有機會再食..... 就係同佢玩左呢架車.....激死唔激死...
未到一日...同佢已經玩熟,....可愛妹妹乖......uncle 下次帶妳去bbq......
|