好耐無寫日記啦...返工又累...難得星期日當然寫下日記啦
睇左一百萬令一夜,呢套戲大家都話好好睇,劇情好好?...但真的咁好咩.
成套戲我只感覺一般描述窮人生活,..係唔係過份寫出窮人生活呢?..
戲終歸都係戲,真人真事,真係無一點加鹽加醋?.....
如果我個人感覺,...奧斯卡扮咁多獎會唔會又因為人云亦云呢?.
anyway..以一般電影去看真的不算差..但如果夾著幾個奧斯卡大奬...本人真係不敢恭維..
或者我層次未夠..看不出剪接有幾好,編劇又有幾精湛..hoho
<<男同女去toilet 唯一分別就係男等女情況通常係最多...呢張相....就係等女仔時影既...幾得意丫.
沙田新城市比我咁樣影....真係靚上加靚
上星期去左大尾督 踩單車..一班人竟然走出馬路影相 < 有相為證...超危險呀.......幾近d 車..
好啦....星期六日..一連兩日假期...就咁快又完....即係好快又要準備返工.........
|