新工不知不覺間返左四日啦..明天就到第五日。呢份工其實唔錯架﹗
希望快d 慢慢習慣個speed.....
星期三晚同以前南京朋友仔一齊吃泰菜﹗...之後仲去左一間shop飲野吹水
原來五年無見朋友...話題去返五年前....依然咁開心﹗
下一次約會..又會係幾時呢?