返新工已經踏入第三星期...唔知點解返咁多份job..呢份真係最有挑戰性﹗
每日都係埋頭苦幹咁去做事,...解決完一件事..另一件又會出現,真未話唔辛苦
不過....真係覺得好充實law..我就係想要呢種,被肯定感覺。
anyway...現在工作雖然累..但只少可以話比自己知....真係返工law﹗
以下是 上星期去CAMP ....照片,......睇返都好開心...下次我好想去三日兩夜呀﹗
出發時跟幾位朋友係船上拍照..... 一個懷才不遇既純男望天打掛..^_ 各營已經係最短時間內整好...特別鳴謝........him..hey..然..等人﹗
打完邊爐..竟然玩紙牌麻雀.死未.... 我係(豬角) 我呢個假冒大廚炒蛋﹗
好難得...各人一齊洗碗...good...... 其實三姊妹妳地悶唔悶...每次去camp 都係呢d post..... 天空一片白雲....中間就係him 不斷提醒各位佢辛辛苦苦行過既.......(岩蛇尖) << 唔知有無寫錯.....而海....就好似我一樣...浪下浪下.....haha....... 夜晚我地竟然玩呢d..阿so .....你係得既....由三age 到八十age都因為妳話好玩...而去繼續玩﹗ .....又係最失落時間.....見到d 營倒下了..就知道..告別塔門時間已經到啦...嗚嗚..
|