返新工真係有一種時光飛逝感覺﹗....每朝一返到公司....工作就不停進行,連一點休息機會也未必有,好事..因為真係好充實﹗...講真,某一情況下,我只少應為做的事並不是copy and paste 咁簡單
今個星期....發生過咩事呢?..我諗真係唔算太多,因為太多數放工就係返屋企。
星期四終於幫妹妹補祝生日..同一日...我地亦計劃好 12月8日幫keung 哥慶祝生日﹗
呢一次真係好好計劃..就連食咩亦都firm 好啦..good
昨日星期六不用返工,但比返工更早起身﹗因為答應幫maggie ...帶義工
帶一班復康人仕去ocean park,......佢地真係好細心,有時我覺得佢地同一般人分別就係喜惡分明,有個句講個句,...佢地比一般人更細心,及更加識take care 人。....話說我上車後d 冷氣超凍...then 我就用件餘下的薄褸圍住條頸。...而坐係我隔離朋友仔,就成程車..幫我將成日跌落來既衫放返好。.....好warm 呀﹗...其實...我來未必係照顧佢地..係佢反照顧我才對呀﹗..
係ocean park 途中....呢個係車上照顧我既人...就途中走失....當然各位都大為緊張...而我走騙ocean park.各男廁..海洋館,..水母館,等等地方....我點解咁快應得佢,就係因為佢太識照顧人。...so 對佢印象最大。..幸好隔一會兒後就揾到啦﹗...好彩...但因為找佢呢個動作。......就無得去熊貓館lu
總括來講...已經有一段時間無好好參加義工活動。...希望呢份job 返五day...會有更多時間啦
晚上就同jason 慶祝生日﹗....去左廟街食飯,因為好多人都食唔到咖哩hoho..下次我帶妳去食啦
今年jason 生日收了一件褸...一件毛衫,一件衫.....hehe...係唔係好開心呢?..
人大左開始發覺,...上天其實好公平,....某一d人,生活得好艱辛,但係好開心,某一d人生活無憂但未必開心。...某一d人天賦才華..但未必有俊俏面孔..so...世界好公平﹗
|