很久也沒有唱 k lu....前晚帶著疲倦身軀去唱通宵....病了..唱歌特別好聽...
張國榮..alan tam...黎明.....李克勤之夜...kaka..
如果我用呢d聲同妳地傾電話.........haha.....唔得喎..家下返工好累呀...唔想傾....XD
怪你過份美麗....突然超鐘意呢首歌﹗"如毒蛇狠狠箍緊彼此關係" 呢句好入耳..HAHA
誰亦能呵一呵 一張嘴一副面容差不多
但別要選出色一個 耗盡氣力去拔河
懷內能躲一躲 力度與溫度 差不多
唯獨你雙手握得碎我 但我享受這折磨
可以說走 一早已拼命退後
想過放手 但未能夠
怪你過份美麗 如毒蛇狠狠箍緊彼此關係
彷彿心癮無窮無底 終於花光心計
信念也都枯萎
怪我過份著迷 換來愛過你那各樣後遺
一想起你如此精細 其他的一切
沒一種矜貴
唔知幾時又可以唱K 呢.....係好有心情..唔累咁好RELAX 咁唱呢?
呢個星期..真係過得好快...工作上已經慢慢上軌道﹗...但都係無停手..呢D先叫工作嗎?
但係...好ENJOY.....haha..................
|