用手寫我心
wilsontms
暱稱: TMS
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-08
年三十
2009-01-16
溫習天
2009-01-04
文章分類
全部 (198)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 198
留言總數: 78
今日人氣: 3
累積人氣: 1159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 6 日  星期六   寒冷


分類: 未分類

很久也沒有唱 k lu....前晚帶著疲倦身軀去唱通宵....病了..唱歌特別好聽...

張國榮..alan tam...黎明.....李克勤之夜...kaka..

如果我用呢d聲同妳地傾電話.........haha.....唔得喎..家下返工好累呀...唔想傾....XD

怪你過份美麗....突然超鐘意呢首歌﹗"如毒蛇狠狠箍緊彼此關係" 呢句好入耳..HAHA

誰亦能呵一呵 一張嘴一副面容差不多
但別要選出色一個 耗盡氣力去拔河
懷內能躲一躲 力度與溫度 差不多
唯獨你雙手握得碎我 但我享受這折磨

可以說走 一早已拼命退後
想過放手 但未能夠

怪你過份美麗 如毒蛇狠狠箍緊彼此關係
彷彿心癮無窮無底 終於花光心計
信念也都枯萎

怪我過份著迷 換來愛過你那各樣後遺
一想起你如此精細 其他的一切
沒一種矜貴

唔知幾時又可以唱K 呢.....係好有心情..唔累咁好RELAX 咁唱呢?

呢個星期..真係過得好快...工作上已經慢慢上軌道﹗...但都係無停手..呢D先叫工作嗎?

但係...好ENJOY.....haha..................






訪客留言 (返回 wilsontms 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]