家下日記真係要好好珍而重之。因為已經慢慢變成週記﹗其實返工雖則話忙,但返到屋企都唔算太遲﹗...so 並無什麼大問題影響寫日記﹗..只係人真係lazy 就係lazy ﹗
呢兩日放假其實可以做不多,想做更加唔會多。一整個星期天起身就清潔房間後就一直無所事事,悠悠閒閒咁hea.....
唔知係唔係屎忽痕呢?..無啦啦又多一個facebook....我都唔明有咩咁好玩,..人既責任已經夠多啦﹗.....msn .....mail.....website.....xanga...qooza....幾廿萬樣野真係要顧都顧死﹗
人之所以攪到自己咁忙..未就係不斷將一d野無聊野推起自己身上law。
昨晚睇tv,..見到一個講旅行團,個度地方相信妳再有本事都唔知係咩地方。講過名比你知,妳都唔知係咩地方,但可以見到,水之清澈見底,原來個度已經係最污染既地方﹗真係不敢想像﹗
當主持人話個度係世外桃源時.....就有人話,人去到既地方已經唔係世外桃源﹗..可想言知,人類破壞生態既恐怖﹗
明天又係新一天開始啦....要努力﹗..
|