平安夜﹗....話咁快就過去,....呢一日..不單要返工,而且無得早放工,而且仲要做到嘔﹗..
haha....幸好七點鐘都可以放到工...yeah﹗之後就同crystal 一齊去小欖 bbq﹗...好野..竟然好多人都齊晒,得返tsit 一個﹗hoho...
bbq 完我地就成班人一齊去滿記食糖水﹗....then 就同 立維..crystal 一齊去左rachel 屋企打機﹗
原來本人對打機真係興趣不大﹗so..想訓,但.....佢地無啦啦...都唔知笑咩..笑得好大聲﹗
無法..可能我投入唔到打機kaka...大時大節最緊要開心,見到佢地開心都ok 呀
一早見佢地打機意欲仲未完,我只好先走回家休息.....出到荃灣,call 左個fd 佢話準備回家問我一齊去飲荼.....haha...正啦﹗..好鐘意呀....去飲茶一盅兩件不知幾開心﹗.then 幾個人一齊去左fd 屋企坐左一陣,飲左少少少少紅酒﹗...一早飲紅酒..感覺都幾新鮮。
聖誕...其實無想像中咁難過..某d事只要放手....可以放得好徹底。
今日識左一個雙子座既女仔﹗..雙子座太聰明,...轉數太快。唔知呢種女仔係唔係真係咁好呢?
last order 啦......仲有d咩想要?............ << 呢句..聽落好似有d心酸﹗...haha
|