◇wIn☆
算吧 愛情遲一秒便遲一秒
留不低 離得開 無論遺憾有多少
即使差距十秒 她早我十秒
遇上你只好擠出苦笑..
win_7167
暱稱: wIn
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-07-23
Happy BirThday tO mE...
AT
2009-07-09
2009-07-08
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 131
今日人氣: 0
累積人氣: 943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
TimE~
Muisc


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 分類: 未分類

我今日去咗eat sushi呀

都ok好味la!!!!

but有d.............

好似我brother eat 個碟豬扒,,,,very bad.

see the photo:

so bad -.-

佢唔luckly la

我個野飲very好飲呀

see photo:

正呀!!!!

我4:00pm去咗swimming同呀Jade

SO我E家累呀!!!!

Maybe tmr都會去嫁

今期Yes超超超超超正呀!!!!

SS501同fahrenheit

雙封面

正!!!!正!!!!!

 

 

 




訪客留言 (返回 win_7167 的日誌)


yuyu1229 於 2009-07-13 01:08 PM 發表:
太好la..我媽媽比我哄到同我去食壽司牙.but.個間壽司店好唔出名..=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咗謂la!!!
Posted at 2009-07-13 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katrina495 於 2009-07-13 08:07 AM 發表:
-吾好癲拉您`
-乜您認為您有資格受得起人地打您咩`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katrina495 於 2009-07-12 11:14 PM 發表:
-咪系10r`
-您吾夠薑就去街市買薑拉`
-趙穎思系街市生果店老間個女喎`
-有得平架喎`
-呵呵`
-您要梁學文打您丫`?!
-好難丫`
-人地梁學文驚您整臭佢隻手咋`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIutUnglct 於 2009-07-12 11:08 PM 發表:
冒充Chan Ka Man果個..
次次都要做訪客先至留到言..
做咩丫..
吾夠薑牙..
吾夠薑用自己個qz ac黎留言牙..
我覺得你好吾抵囉..
次次都要打Chan Ka Man..
e9個字..
先可以串我地..
唉..真系可憐牙..
你知驚就好啦..
好過有d人吾知醜丫..
你偷人野梗系吾關我地事啦..
不過你偷我個fd既野..
就好關我地事啦
你中意一時中文..一時英文!?
好..有文化..
不過你連英文都打錯..
e個就系一個問題啦..
仲有..我地都冇話吾俾..
幾時有話過要叫梁學文丫..
你系咪要丫!?
吾洗多謝我地既關心..
你受吾起牙..
做咩要多謝姐..
你識得睇住黎..
就最好啦..
不過吾好話我地冇提醒你..
你最好小心d囉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katrina495 於 2009-07-12 10:42 PM 發表:
-嘩`
-您睇下我對您幾好牙`
-知您人氣小`
-叫d朋友黎幫您沖下d人氣`
-開左成個月都系得289,,比到您300拉`
-我開左qz2個月就1410`
-甘您2個月咪得60010r`
-真系多架姐`
-您2個月刃吾夠我一個月ah.`
-可以冷得番屋企收皮拉`
-呵呵`
-您想ge話`
-我可以叫人幫您好似陳麗因個主頁甘架喎`
-I d0n't care`
-如果您想ge話`
-如果您欠揍ge話我刃可以幫您架喎`
-欠揍熱線:67684284`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chan Ka Man 於 2009-07-12 06:05 PM 發表:
就算我有偷人野又點ar??又吾見我坐牢....好驚lo可况我冇偷到..我偷唔偷人野又關你春事ar?
你理得我識得幾多個Chan Ka Man.. I like 打一d中文一d英文...唔比ar? 有罪架?
我like得罪katrina495呀!點ar??katrina495你可以做D咩ar??叫梁學文打我ar??
之前吾知邊個一見到梁學文就走同理淨係色得喊呢??
多謝關心!!聖公會基德小學六年級d班7號趙穎思會睇住ga la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



趙穎思 於 2009-07-12 04:00 AM 發表:
呀姐,你邊位呀?偷完人野仲可以串,勁囉,你係風紀隊長?唔覺囉,你有冇常識嫁?你唔知偷人野可以坐牢嫁咩?仲話風紀隊長!入協和係唔係好巴閉呀?人地入永光有咩問題呀?唔覺得有問題囉!你鐘意話人英文水平差咪差囉!係你自己唔知打左d出黎咋!上google查清楚自己打咩先講野啦!仲有呀!人地英文水平低唔低由你決定嫁咩?你邊位呀?仲有呀!你叫人唔識英文唔好打!咁你就唔好打一d中文一d英文啦!你話你個miss chan教你地英文緊要!你慳d啦!咁你地老師有冇教你地唔可以偷人野呀?打呢段野個個人!E+5係講5講中國人既問題....依係你唔識英文根本冇可能係E個社會立足...haha!可能Chan Ka Man第日做掃街呢...正係識串人...都有可能做八婆....真可惜!!!
永光..haha!! Chan Ka Man 你加油la~
你識得幾多個Chan Ka Man呀?人地做掃街關你咩事呀?你係人地邊個呀?嘈!你地最好唔好得罪katrina495呀!我同佢好好朋友嫁!佢一發火你地大件事啦!你地自己反省下啦!
聖公會基德小學六年級d班7號趙穎思你睇住泥啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chan Ka Man 於 2009-07-10 10:50 PM 發表:
E+5係講5講中國人既問題....依係你唔識英文根本冇可能係E個社會立足...haha!可能Chan Ka Man第日做掃街呢...正係識串人...都有可能做八婆....真可惜!!!
永光..haha!! Chan Ka Man 你加油la~


* E個世界有千千萬萬個Chan Ka Man *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katrina495 於 2009-07-10 09:44 PM 發表:
-牙小姐`
-您吾覺咩牙`?!
-又吾講清楚`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuyu1229 於 2009-07-10 08:25 PM 發表:
@@真係好似好好飲....好想飲牙....唯有buy維他咖啡朱古x味維他奶la!!@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]