就算我有偷人野又點ar??又吾見我坐牢....好驚lo可况我冇偷到..我偷唔偷人野又關你春事ar? 你理得我識得幾多個Chan Ka Man.. I like 打一d中文一d英文...唔比ar? 有罪架? 我like得罪katrina495呀!點ar??katrina495你可以做D咩ar??叫梁學文打我ar?? 之前吾知邊個一見到梁學文就走同理淨係色得喊呢?? 多謝關心!!聖公會基德小學六年級d班7號趙穎思會睇住ga la~
呀姐,你邊位呀?偷完人野仲可以串,勁囉,你係風紀隊長?唔覺囉,你有冇常識嫁?你唔知偷人野可以坐牢嫁咩?仲話風紀隊長!入協和係唔係好巴閉呀?人地入永光有咩問題呀?唔覺得有問題囉!你鐘意話人英文水平差咪差囉!係你自己唔知打左d出黎咋!上google查清楚自己打咩先講野啦!仲有呀!人地英文水平低唔低由你決定嫁咩?你邊位呀?仲有呀!你叫人唔識英文唔好打!咁你就唔好打一d中文一d英文啦!你話你個miss chan教你地英文緊要!你慳d啦!咁你地老師有冇教你地唔可以偷人野呀?打呢段野個個人!E+5係講5講中國人既問題....依係你唔識英文根本冇可能係E個社會立足...haha!可能Chan Ka Man第日做掃街呢...正係識串人...都有可能做八婆....真可惜!!! 永光..haha!! Chan Ka Man 你加油la~ 你識得幾多個Chan Ka Man呀?人地做掃街關你咩事呀?你係人地邊個呀?嘈!你地最好唔好得罪katrina495呀!我同佢好好朋友嫁!佢一發火你地大件事啦!你地自己反省下啦! 聖公會基德小學六年級d班7號趙穎思你睇住泥啦!