講d野俾大家知丫
我好愛你ar!!!
唔洗諗喇,,係你喇,,睇緊戈個ar
---
今日呢,,二伯尼左我屋企,,仲有佢一仔一女
一仔呢就係細細個成日一齊挽::姓梁,,又類似ar哥既物體
so,,叫佢梁哥啦,,今年佢好大個喇,,應該成17歲左右或以上架喇,,
我真係好死蠢ar,,今日佢同我傾計戈陣,,佢上左msn
點解我蠢到咁,,唔記得問佢拎msn呢,,笨
一女>>::我成日都係叫佢雲姐架,,今日又請我食野
不過有樣野我唔中意食,,就係戈d類似話梅戈類既野食
我由細到大都唔中2架,,仲有浸浸下戈d四會特產,,酸甜辣,,不詔依樣我又中意食bo
佢今年都好大個架喇
跟住我老豆就帶佢地去我ar麻戈度
梁哥俾左d糖我食,,甜甜地-00-勁正,,超好食
我幾日無食甜野,,以前絕對唔飲水
依家我雪左成大大枝水,再唔係就飲奶<<愛上drink milk
今日又食左2粒糖-00-唉
聽日再努力過啦
-----------
乜無歌咩??-00-好大聲喎
開多個IE開個blog聽歌中..]]][[99次我愛他<<廣東話版,,呵呵呵
-----------
|