♪- 風儿__○
戀愛LaTi``娃
wind20245
暱稱: -*' 風儿,]♪-
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-20
2008-10-07
2008-09-05
2008-08-21
2008-08-19
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
生日鐘
2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


2008-03-26 分類: 未分類

AR  HA 剪左頭髮喇@w@''仲短過tammy的

勁唔鋸lor    叫佢米剪短,,佢就同我剪短\\\不過算

咁都仲ok得既@w@''    我聽日晚黑6點幾至7點中左右會番hk

好唔捨得ar,,早知初初唔番啦-0-''

中於過左21-25號,,依幾日係ma子醉忙的,,要整出糧d野

又要去人地d廠度計數,,收數,,人地又尼我地廠咁wo,,唉。

仲有ar,,幾單生意都林時臨急咁去出貨\\\,,

人地廠戈個人0晨1點幾開始出發尼我地廠\\

(尋日既事))尼地就朝早10點幾,,

之後d貨又未得\\\,,咁個司機未訓陣先lor,,

d貨直到下午6點中放工都未得,,米叫工人加班出貨lor

6點幾中7點左右先搞掂,,個司機等足差唔多成日\喇-0-

我覺得個司機可憐d咋-0-''

---------------------------------------------------------

無記錯既話\\今日應該係監等0326號既生日

有請我地既監等0326<<<Louis Chan!!!

<<29號係羅小姐生日會<<羅穎@w@''

原來我拼音都唔錯的@w@''拼得好拼得好\\\

----------------------------------------------------

我好服我ar婆\\\對住個ar  b咁耐都唔覺煩\\\

我對佢2日都且哂火,,狂鬧到佢喊\\\

鬧多句佢又打番你wo,,我未禁住佢對手,,打佢2下先算lor

我先唔就佢\,ar婆就得佢多,,搞到依家咁,,唉\\\

-----------------------------------------------------

3月26號係大日子\\\

除左監等生日之外,,我ma子收到2張請貼,,今日請飲的

仲有今日係咩咩觀音旦<<聽me  ar婆講的\\\@w@''

--------------------------------------------

番到hk<<麻煩大家教我do  功課@w@''

---------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<SCRIPT Language="JavaScript">
tips = new Array(4);
tips[0] = "音樂網址";
tips[1] = "音樂網址";
tips[2] = "音樂網址";
tips[3] = "音樂網址";
index = Math.floor(Math.random() * tips.length);
document.write("<EMBED SRC=" + tips[index] + " autostart=true width=0 height=0 loop=true hidden=TRUE></EMBED>");
</SCRIPT>

-----怕唔記得@w@''----------






訪客留言 (返回 wind20245 的日誌)


櫻 於 2008-03-28 09:19 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THXXXXXXXXXXXXX
Posted at 2008-04-03 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



櫻 於 2008-03-28 08:22 PM 發表:
 唉~
算啦~
我幫你搵算吧啦~
係咪要再見不是朋友同PATY GIRL呀
一陣就有
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tammyshum28 於 2008-03-28 07:49 PM 發表:
 上去xanga可以整自己鐘意
既歌既網←明唔明
即係歌網~
唔明叫我教你啦~
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilylai11200 於 2008-03-28 10:48 AM 發表:
CM for u
剪左頭髮=.=
29生日會
???
唔係改左咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 4月5丫嘛
Posted at 2008-03-28 11:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babe_xdd 於 2008-03-27 04:28 PM 發表:
路過cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanchun050 於 2008-03-27 11:31 AM 發表:
CM!! 你黎過我個blog話請我飲荼架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koo23456 於 2008-03-26 10:44 PM 發表:
cm for you
你個新髮型點?
我一定會教你do的
~^.^~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2008-03-27 09:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ilovenatsume 於 2008-03-26 07:13 PM 發表:
路過~
留個cm俾你~
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz@w@''乜咁錯盪ar
Posted at 2008-03-26 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rain1996927 於 2008-03-26 04:23 PM 發表:
nO.2 cm仔送到-
剪左頭髮牙?!
哈哈-
bY 牙兒-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...剪左都係同之前差唔多ja,,短左dd  only
Posted at 2008-03-26 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babyannie520 於 2008-03-26 02:23 PM 發表:
No.1CM~~
你剪左頭髮?!
好短??
番學校睇下你個新髮型先~
嘻嘻..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係好新之麻<<同之前差唔多
淨係短左d咁lor
Posted at 2008-03-26 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]