| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 4 日 星期一  |
| 2008-08-04 |
分類: 未分類 |
今日...同風鈴去左睇戲劇
我地去左睇太空奇兵 幾好睇呀
冇咩點講野既套戲 但表達到佢想講d咩
幾有趣.....係戲入面個地球係唔住得(又唔係唔住得既...不過冇人住)
見到d人類係太空隻船到住幾正下
現實係咁就好lu...不過令人愈黎愈懶
睇完行返入商場 有個男人有事要幫忙
係咁講..但因為佢講得太快 我聽唔到佢講緊咩- -"
最後都幫左佢 原來佢要我地幫佢令位先
跟住去食m記=]食唔曬-口-"第一次- -+
返到屋企...開著收音機 就去訓了
訓到5點起身 呢排成日都訓唔著
一個人靜係到就會係到諗野
係咁諗......發覺自己真係太無聊呢
e+夜晚冇咩人同我傾計 琳又返左大陸
同呀b><"開心啦佢 我就自己一個人日日係屋企唔知係到做咩-______________-"
又好少人吹水呢=3="真的悶
少玩了online了 開始發覺悶
快d過左呢個暑假會唔會好d呢
我d功課-.-"開始要發功\_/
|
| 發表時間:2008-08-04 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
原來你有打過blog-口-" 我都好耐冇玩on9 gmXDD
|
|