**♥ 我的大世界xD
windmill15
暱稱: ♀°YUNG×
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
兩年...
一年
2008-08-04
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 9
今日人氣: 3
累積人氣: 297
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


2008-08-04 分類: 未分類

今日...同風鈴去左睇戲劇
我地去左睇太空奇兵 幾好睇呀
冇咩點講野既套戲 但表達到佢想講d咩
幾有趣.....係戲入面個地球係唔住得(又唔係唔住得既...不過冇人住)
見到d人類係太空隻船到住幾正下
現實係咁就好lu...不過令人愈黎愈懶
睇完行返入商場 有個男人有事要幫忙
係咁講..但因為佢講得太快 我聽唔到佢講緊咩- -"
最後都幫左佢 原來佢要我地幫佢令位先
跟住去食m記=]食唔曬-口-"第一次- -+

返到屋企...開著收音機 就去訓了
訓到5點起身 呢排成日都訓唔著
一個人靜係到就會係到諗野
係咁諗......發覺自己真係太無聊呢
e+夜晚冇咩人同我傾計 琳又返左大陸
同呀b><"開心啦佢 我就自己一個人日日係屋企唔知係到做咩-______________-"
又好少人吹水呢=3="真的悶
少玩了online了 開始發覺悶
快d過左呢個暑假會唔會好d呢
我d功課-.-"開始要發功\_/

發表時間:2008-08-04 11:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 windmill15 的日誌)


windbells16 於 2008-08-21 09:21 AM 發表:
原來你有打過blog-口-"
我都好耐冇玩on9 gmXDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]