板 主 公 告: 最 新 消 息: *1.我轉左背景呀∼!令唔令呢∼!*2.我轉左背景音樂∼!係新歌黎嫁∼!叫 藉口∼!*3.請大家多d去我日記留言啦∼!
『"|°×"°。細-粒  ...KEITA日記▲ "』
歡迎光臨~!希望你地日日到黎睇啦~!^^多謝大家呀~!=3=
來到『"|°×"°。 細-粒  ...KEITA日記▲ "』
windssumlove
暱稱: 『"|°×寂寞.. 細-粒 ..KEITA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我換日記呀
仲有四日就生日呢!哈
我沒有知格生存!!
happy day
【再見!大家】
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


我同yan散左呀∼! 愉快 分類: 未分類

我今日同佢散左呀∼!
hehe~!
我放鬆左呀~!
之前好辛苦嫁~!
因為之前要我二選一囉~!
e+唔洗啦~!
hehe~!
^^
我選左出面果個呀~!
hehe~!
我好中意佢呀~!
hehe~!
唔講啦~!
bye~!

2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


勁勁勁.....唔開心呀∼! 感動 分類: 未分類

今日我勁勁勁......唔開心呀∼!
因為我遇到好煩d事呀∼!
我有唔知選邊個好呀∼!
我兩個都咁中意呀∼!
我有放唔低佢地兩個呀∼!
都唔知點好呀∼!
之後我侄女冇啦啦上左黎我屋企搵我喎∼!
我到唔知佢做咩上黎呀∼!
佢話去飲酒喎∼!
我咪去囉∼!
之後我飲到醉下醉下咁囉∼!
之後我好傻呀∼!
醉左之後我成日諗D好傻D野啦∼!
之後我返到屋企我仲諗D好傻嫁野呀∼!
係死果D野呀∼!
我餐D走左好死呀∼!
之後我喊左呀∼!
><
如果唔係靜靜佢枝遲我嫁話∼!
我早就唔係到啦∼!
我今日係我最唔開心的一日呀∼!
佢有嬲左我呀∼!
之後佢仲話唔打俾我呀∼!
我勁唔開心呀∼!
之後靜靜哄返我囉∼!
我先冇咩唔開心炸∼!
不過我仲係好好...係勁勁勁......唔開心呀∼!
我今晚唔想訓呀∼!
唔講啦∼!
bye∼!