板 主 公 告: 最 新 消 息: *1.我轉左背景呀∼!令唔令呢∼!*2.我轉左背景音樂∼!係新歌黎嫁∼!叫 藉口∼!*3.請大家多d去我日記留言啦∼!
『"|°×"°。細-粒  ...KEITA日記▲ "』
歡迎光臨~!希望你地日日到黎睇啦~!^^多謝大家呀~!=3=
來到『"|°×"°。 細-粒  ...KEITA日記▲ "』
windssumlove
暱稱: 『"|°×寂寞.. 細-粒 ..KEITA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我換日記呀
仲有四日就生日呢!哈
我沒有知格生存!!
happy day
【再見!大家】
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


勁唔開心呀∼! 鬱悶 分類: 未分類

我今日勁唔開心呀∼!
佢地呀∼!
成日問我選邊個呀∼!
我都唔知選邊個呀∼!
不我中意yan多d囉∼!
但係我話左兩個到唔選嫁∼!
我到唔知點好呀∼!
唉.......
我就黎煩死我啦∼!
我今晚好傻呀∼!
傻到介手呀∼!
hehe∼!
不過介左一下炸∼!
哈哈∼!
仲有我係到喊呀∼!
><
唔講啦∼!
bye∼!


2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


好煩∼! 鬱悶 分類: 未分類

佢地有要我選啦∼!
我想左好久呀∼!
佢地俾好多壓力我呀∼!
壓到我好想死呀∼!
之後我3點30去左訓囉∼!
我訓到早上10點幾囉∼!
之後yan佢打黎呀∼!
我勁開心囉∼!
之後我同佢講話我兩個都唔選囉∼!
之後我喊囉∼!
喊左好久囉∼!
唔講啦∼!
bye∼!