板 主 公 告: 最 新 消 息: *1.我轉左背景呀∼!令唔令呢∼!*2.我轉左背景音樂∼!係新歌黎嫁∼!叫 藉口∼!*3.請大家多d去我日記留言啦∼!
『"|°×"°。細-粒  ...KEITA日記▲ "』
歡迎光臨~!希望你地日日到黎睇啦~!^^多謝大家呀~!=3=
來到『"|°×"°。 細-粒  ...KEITA日記▲ "』
windssumlove
暱稱: 『"|°×寂寞.. 細-粒 ..KEITA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我換日記呀
仲有四日就生日呢!哈
我沒有知格生存!!
happy day
【再見!大家】
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


阿傑pk左呀!! 滿足 分類: 未分類

我地今日就去左踏單車啦!!我地踏完去電視城!!之後我地去左寶x公園等佢地!!因為我地散曬喎∼!佢地唔知去曬邊喎!!我同侄女/女朋友去到之後見到阿傑傷曬∼!阿傑踏單車p左k喎!!我地就好緊張啦!!之後我同彬彬去左買野食同飲囉!!我地仲俾左d阿傑食添!!hehe!!唔講啦!!88

2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


家長晚會!! 呆滯 分類: 未分類

今日係家長晚會!!我好開心呀!!我爸黎呀!!我就係學校等佢啦!!等左好久佢到未黎到呀!!之後我月朋友幫我打俾我哥問佢我爸黎唔黎呀!!點知阿爸冇來到呀!!我好失望呀!!因為我爸唔黎囉!!我直時變曬形呀!!>3<好唔開心呀!!我miss話有好野同我爸講喎!!之後冇啦!!我同我dfd好玩一陣先回家囉!!之後返到就10點幾啦!!hehe!!唔講啦!!88∼!