*。﹏怎樣才算是真【愛】…﹏。*
今日好無聊丫 首2堂係視藝 因為我畫畫都算幾好,所以呢係人地睇電影果時 我係到畫畫 畫畫下 拎比人睇 點知岩岩miss yu(唔知係咪咁串?)經過 話我都算幾好 好開心∼.∼
之後普通話堂 好驚 以為自己都要考 好彩唔駛考 開心死
兩堂中文係度仍文好悶∼.∼
之後英文都好悶
但數學勁搞笑 同番阿sir講 你有寫手冊 我點會唔做筆記丫(好似串左d 過份左d 都算啦)之後又要留堂,竟然比我撞到歌王 佢都要留堂 仲坐係我隔離 傾左1d關於聖經既野 係咁多lu 冇野好講啦 886