*。﹏怎樣才算是真【愛】…﹏。*
對唔住丫大家 我咁多日都冇打日記 唔係冇野打 而係我唔想打 -.-迷之音:很懶散..
而家打番先 我其實d假作岩岩好係date late做完好彩 仲有既係我受左1個人既幫助 我先做得哂 而仲差佢一個人情 都唔知以後點算丫..