今日好火丫.. 朝早先記得要做中史 同 綜合人文 於是 綜合人文冇交到..
中史,英文,中文都冇乜野 之後 綜合人文-- 今日15號所以我要答問題--
我想答幾時開始既時侯 老師先叫我答 幾時完 令我出醜 不特止
今日有班同學玩粉筆 雖然我都有 但我有汁番 扔落垃圾桶 但音樂堂果時 我寫左個問題比 兩個人睇 兩個都有答我
之後數學 仲火-0-
一開頭罰企 原來因為午膳玩粉筆果件事 跟住阿sir叫人出黎 樹喜叫我出去 我同佢講番 我有汁 so佢冇野好講 企左成4個字到 之後入課室 阿sir又訓話 又提起番石灘件事 成日提 我地都比你地捉左啦 仲提黎做乜丫
跟住放學仲【火】
放學同林睿乎佢地一齊 但係我地係1樓果時 我聽到d野
就係件仆街(大屎忽)係度同阿sir報串 話我地某人都有份 仲指住我 我心諗阿sir都訓話左啦 仲理乜wo
之後我聽到阿sir講
鬼唔知佢有份咩、〝唔通我係大家面前鬧佢咩??〞
令到我個心好似有d痛囉 聽左之後 我而家好憎佢丫……包括楊振平先生、1、4、6、10、13等等啦…
|