算啦.我放手啦.向下一個目標進發
睇完要留言嫁~~知無?
我發現原來自己真係傻仔左...點解要為左D唔當自己係FD o既人喊生喊死...
windy243
暱稱: 。太陽仔﹏
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新制限・ 禁止予想(遊戲...
病気...
病気...
人生冇晒樂趣...都唔知...
2006-11-16
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
男姐姐日記
琳琳架.__.
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


成日都唔係屋企,同之前1個"女"朋友好番,做番fd lu 傷心 分類: 未分類

今日本身一早起左身打緊機,但係呀媽起左身,罵到我死....又大雨...行雷行到好大聲嘈到成家起晒身,跟住就冇野好做,食左野就出左街,去左置樂玩卡卡,好玩@@番到屋企就食飯,好平常咁過,今日咁就完左啦,bibi~

聽日見啦88~






訪客留言 (返回 windy243 的日誌)


carmanleele 於 2006-07-11 11:04 PM 發表:
hi hi 我留左言al!!
可以走未呀!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nam 於 2006-07-09 09:48 PM 發表:
who is your "之前1個女朋友???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



方...壽c 於 2006-07-08 10:22 PM 發表:
點解你有[[小惡魔]]ge日記ge???
佢係我小學ge   fd,.,,
你又識ge???
叨...
你話劇點呀,,,
又唔來...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你個板板度見到,我仲估係我地班o既添,原來唔係牙= =我del左佢.....
Posted at 2006-07-09 07:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



×∥°心慌意亂*〞 於 2006-07-08 07:12 PM 發表:
咁係好囉!可以做番fd!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉.......
Posted at 2006-07-09 07:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]