現在機構慢慢多野做,
以前渴望有case,現在終於都有了,
仲要打孖一齊黎,很想番工時番工,放工時放工,
奈何腦海會不其然地諗起如何幫助她們,
再係咁落去我怕遲早人都癲.
又要為教會明年ge計劃而頭痕,
要擔起理事一職,害怕做不來.
感覺個組好似想散散地咁,希望可以變得不一樣啦,
要在年底培增.
以前ge感覺又出現了,知道自己不可以在意太多,
我想我真的很缺乏安全感,由以前都現在都還沒有解決這個問題,
我想無論對祂或他都要有更多的信心.