看到近期個個弟兄姊妹個樣都唔知點咁,好似個個都心事愁煩咁,
相反我就超級感恩,縱然在工作上遇到好多問題,
慶幸有一位好好ge前輩同我分享,讓我可以釋懷不少,
再加上蘭B ge講道,再次提醒不要只看別人條刺,
有人問我:你教會咁多野做,會唔會搞到好大壓力阿?
放心吧,不會,因為我事奉是甘心樂意的,
若我不想做,相信無人能迫我去做,
更加感恩ge係我有一班同路人,
我ge組長,未來ge副組長,未來組長ge副組長,核心組員,
多謝你地,你地把我ge說話放在心上,
收到你們ge電話讓我感到超級窩心,
不過靈命上要繼續成長才行,我地一齊努力吧。
每個人都會經歷低谷ge時侯,
很想大家都能反思下當初自己為何要信主,
為何要事奉,當初那把火去左邊度呢?
承認自己ge軟弱,勇敢站在穌哥面前,
相信一定會有所得著,
我已經站過了,相信你們都一定能做到的!
讓我們在上帝愛中彼此扶持,一齊成長,
我們沒有一個係贏家,除非我地一齊贏!
|