2007 年 11 月 5 日 星期一  |
2007/5/11  |
分類: 未分類 |
唉~已經有一個月多冇寫blog
上星期四係學校旅行,ok開心啦,影左好多相
遲d先up load比你地睇
另外,今次測驗考得唔係幾好,物理好差,其他得7字頭,
BUT數學,bk&e同中史都有8字頭
|
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
2007/28/9  |
分類: 未分類 |
都好耐冇打blog lu
唉~今日天氣好熱
&係學校一年一度ga水運會
去到又好悶,今早又早起
好疲倦......
但今日令我睇到朋友ga對待,好唔開心
無一個朋友真係真心待我ga
唉....... |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
回來了之日記  |
分類: 未分類 |
我剛剛從台北番黎
落左機都好夜la
12點幾先番到屋企
但好好玩......
第一日
搭air-plane去台北,果陣時 果邊有颱風
Air-plane左搖右擺,驚驚...
但安全到步
到左後,因天氣不是太好,所以都幾狼狽嫁..
之後去左深坑豆腐街,101 shopping mall
之後食晚餐---
第二日
去左六福村玩--(其中激流最好玩)
之後果d唔係好記得lu
講住咁多先.y 烏 should be
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
2007/31/7  |
分類: 未分類 |
今日係7月ga最後一天
已經好耐冇見過佢地
今日個肚好痛,成日要去ToiLet
不果冇事+.+
惡作劇之吻好好睇呀~~
成日都期待聽日GA來臨
今日過後,還餘下一個月GA暑假
好快過呀--時間
好想見到佢呀!!
都在期待中....... |
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
2007/15/7  |
分類: 未分類 |
今日節目非常多
有去睇哈利波特,剪頭髮,去許留山食野
下午有下午茶--m記
有時開心都會有唔開心時候,
每天都會聽到呀爸同呀媽ga吵鬧聲
唉~
P.S 7月18日去書展 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|