今日係班會旅行大日子,辛好天氣都幾好~
朝早5:30起身,好好!
之後6:20左右出門口,好重呀
到左,比胡嘉倩佢地激死左.唉~
LATER我地成班係上船之前祈禱,然後上船往''塔門''出發
途中我地成班係度影相,勁開心但我有D後悔冇同''佢''影相
之後天氣不太好,有少少雨
終於到了,之後有D同學去換3,有D就去TOILET,D女仔都唔知驚咩,係度尖叫,有點無奈
之後我地就去疊石-山頂,有好多牛x,好想
過左一陣,突然刮起windy &rain,no sunny again
D男仔就幫我地擋windy&rain,我好多謝佢地
之後,冇咁大雨,就落山,我地個個都淋到濕囇,好彩都冇咁多人病左
最後我地等船到之前飲左杯熱野先走,搭船去黃石碼頭,再搭巴士到西貢,再搭巴士到沙田!有d唔開心咁早番
之後Mrs.Tang同黃sir請飲荼,總有d唔開心,不過算把啦
之後番屋企!!!!!
|