Windy"s Blog
你與我的日誌
2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天


2007/4/2 感動 分類: 未分類

今日係班會旅行大日子,辛好天氣都幾好~

朝早5:30起身,好好!

之後6:20左右出門口,好重呀

到左,比胡嘉倩佢地激死左.唉~

LATER我地成班係上船之前祈禱,然後上船往''塔門''出發

途中我地成班係度影相,勁開心但我有D後悔冇同''佢''影相

之後天氣不太好,有少少雨

終於到了,之後有D同學去換3,有D就去TOILET,D女仔都唔知驚咩,係度尖叫,有點無奈

之後我地就去疊石-山頂,有好多牛x,好想

過左一陣,突然刮起windy &rain,no sunny again

D男仔就幫我地擋windy&rain,我好多謝佢地

之後,冇咁大雨,就落山,我地個個都淋到濕囇,好彩都冇咁多人病左

最後我地等船到之前飲左杯熱野先走,搭船去黃石碼頭,再搭巴士到西貢,再搭巴士到沙田!有d唔開心咁早番

之後Mrs.Tang同黃sir請飲荼,總有d唔開心,不過算把啦

之後番屋企!!!!!



2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


愚人節快樂~1/4 熱情 分類: 未分類

唉~都好耐冇寫la!!

聽日我地2c班會去塔門,好期待呀~

好開心呀,連續win兩場比賽,比人讚唱歌好聽,真係好呀~

好開心呀



2007 年 3 月 21 日  星期三   陰天


2007/21/3 開心 分類: 未分類

今日早會分享,之後有5分鐘off light 行動,好無奈呀!

later,老師講左好多野關於我地,之後x位,勁無奈呀呀............

之後上堂,有d悶呀~~



2007 年 3 月 17 日  星期六   雨天


2007/17/3 開心 分類: 未分類

都好耐冇打blog~

今日9:00起身,之後食完早餐,做左好多野

下午番教會,好開心but被人整到,好痛!!之後被我細佬玩,很早就番左屋企

>.<



2007 年 3 月 7 日  星期三   陰天


2007/7/3 感動 分類: 未分類

唉!輸左,好唔開心呀!

 



windylau130
暱稱: windy
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Form 4 last day
海洋公園一日遊
2009/5/11
2009-4-29
2009/3/23
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 29
今日人氣: 3
累積人氣: 2595
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed