今日一番到學校就開始訓足兩堂
之後lunch完左啦!!
我班好似變左10-11歲的時候!!
女就係咁大叫
男就係咁玩紙球
我地係咁維一個
之後玩玩下
我地等老師寫緊野果時
我地細細聲數123之後老師都比我玩到唔出堂 哈哈!!
之後老師同我地宣戰
佢話如果學校有活動要我地輸得心服口服!!
之後放學鍾一響 我地就成班羅哂啲紙球去佢果班玩 點知比我地班主任左住哂-口-"冇得玩T.T