今日佢8點打比我
叫我去佢果邊
我去到果邊佢叫我坐定定 囧
之後大工程開始啦= ="
搞完我個頭就咁染左啡色啦= ="
第一次染好彩個頭hihi地like咁ga感覺
之後完成啦!!肥光同我講 點解你一染就咁 我一染同冇染冇分別
我就話你頭髮ga問題 囧
之後伯母就整左d壽司比我食 好正呀a_a"
之後肥光同我講佢想打機 ok!!!我地去打街機 囧打到咁上下 我番屋企啦 囧!!