Today , no 特別事happen -_-"
今日無無聊聊咁響屋企渡過 , 真係好悶ar !! ar爸見我重未考完試所以5比我出街 o.o_
尋日我都係靜雞雞咁偷走出黎 , 你叫我兩日都留響屋企 , 咁係冇可能既事 !!!
可惜今日要溫地理同埋搞果d eng既野 , 所以5係既話 , 我都諗住出黎.......
中午時候我響度訓緊覺 , 真係悶到嘔ar = =....
跟住今晚食飯食素菜 , 我食完之後有d敏感 , 5知係5係d菇搞到我敏感 ?_?
好 "行" ar.... 5多舒服 @~@
|