突然發生d咁既事 , 都令我十分驚訝 ! 不過如果再諗洛去都5可以改變 , 咁倒不如忘記佢 , 總之冇必要令自己咁5開心 ~ 忘記佢 , 開心d la^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------
今日遲左起身 ●.● , 不過都冇麥點影響我 , 行路返學~ 返到去d同學又捉棋 , 唉....你地5覺得悶嫁咩 ?? 其他同學都覺悶la !! 上中國歷史堂ar俊比d卡我寫比我三個既ar妹 ~★
我好努力咁寫嫁 ! 跟住小息就去左二樓比d卡我ar妹"~'' 我見無無聊聊咁未響二樓到過埋個小息....
我一直等到打鐘先可始當值 , 唉....我又係5夠大聲 =_=""
不過都算la , Lunch之前果堂係V.A堂 , 我地睇完Ms . Leung示範畫水彩畫 , 都幾靚嫁~@
之後Ms . Leung 比我地畫下d提子 , 但因為5多夠時間 , 我地冇畫到 , Ms . Leung話可以食埋d提子 , 咁我地4c班個個都食 , 但係4a一個都5食比返曬Ms . Leung , 5識珍惜**><
Lunch又係我開門 , 我最快既紀錄係5分鐘開曬5層d門 , 利害呢
不過發生左d咁開心既事 , 不過5緊要 , 忘記佢la!!
呢個lunch都過得5多開心 , 好悶下..... 不過我相信終有一日會正常返~5緊要一次半次 ><'''
鍾xx你成功la , very good ^^
放學大家都響canteen , 都幾多人wor~ ar妹你地跑黎跑去 , 5怪之得對鞋咁容易"難"la~
去左"賴姑"度 , 好熱鬧 , 不過5知點解突然個人好灰~ 之後就到處走..... 無麥野好做..++
之後大約5點度 , 大家一起走 , 去到小巴站就倍ar官等車...o.o 跟住回家路上見ar妹好似好悶 , 但我又做5到d咩.... 覺得自己好冇用...>
今日既傷心事忘記曬佢la! 重有一班好朋友嗎 ^^

|