今日同ar妹返學 , 我地神咁早就返到學校 , 返到去就緊係lala聲抄工課la~(好努力地)
返到班房 , 個個都比我更努力地抄 ! 早會又係咁悶 , 冇d新意 ...... 唉
!
小息 : 果班1D簡直有d問題 , 我係咁比人打
, 唉.....我又冇還手既機會 , 又5可以打佢地
"@~@"
算 , 女人我從來都5打佢地 ~
今日d堂好悶ar , 放學同兩個ar妹 , 一個家姐 and my fd 一齊走 , 真係 "" 兜過幾個圈 看d人旋轉 屋企似是遙遠 仍埋藏著繾綣
快樂旅途中 有沒有食野 看著這堆書本 如同遠離溫暖 ""
>_< ^^
今晚做V.A.都5知幾時先可以訓 , 睇怕都要 1 : 00 , 點算好ar , 聽日重要返學嫁 !

|