| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 20 日 星期日 |
| 補打X) |
分類: 未分類 |
星期?←{5記得}夜晚
Po`& Kwan & ME*,,
1齊去觀塘唱K
超級貴 {大出血}?!??
都係死肥布;;
{牙}住條樓梯!!
搞到我撞到d櫈,,
差d{碌}左落樓梯T.T
唱k果陣都5知俾布小姐你,,
打左幾多下!!
仲要攞住支咪打勁大個{乞痴}
真失禮= =''
kwan叫左果??咖哩雞飯
{成隻}雞罷喺隻碟上面XD
我& P0`1人飲左2杯朱古力
成肚水=}
|
| 發表時間:2008-07-20 08:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cmcm`=] 我好肥咩??=3= 死矮wing!!!! 哇`~你真系性屈lor! 冇野呀`自己跌親..又話我ro! 咩丫!果時甘岩拎住左枝咪炸-____-" 下次再去過!!
|
|
|
sze_T 於 2008-07-22 01:04 AM 發表:
cm` 最衰我去camp"啦 -3- 又唔等我!!` 冇野囉']] 唉~心淡
|
|
|
CMCM=] 下次夜晚去可以免費食自助餐喎 係咪咩都抵番曬先...
|
|